venerdì 26 febbraio 2016

Nowa kulinarna przygoda


Od dawna czułam potrzebę uporządkowania i uzupełnienia wiedzy kulinarnej. Po kilku miesiącach rozmyślań co i jak zrobić, jak sie zorganizować, jak zaoszczędzić potrzebną sumę, w końcu mój plan wcieliłam w życie :) Zapisałam się na kurs profesjonalnego kucharza w Italian Chef Academy w Rzymie. Szkoła dosyć rozchwytywana, rozmowę zapoznawczą miałam w grudniu, a na wolne miejsce musiałam czekać prawie 3 miesiące. Plusem tej szkoły jest fakt,że wszystkie lekcje są konkretne, całkowicie praktyczne, w kuchni, na nogach, prowadzone przez najlepszych szefów kuchni m.in. z gwiazdkami Michelin. Kurs bardzo intensywny, kopalnia wiedzy i umiejętności. Ja narazie zaczynam, więc opinię czy warto robić takie kursy, czy pomagają  w rozwoju profesionalnym, zdobyciu umiejętności i pracy, wyrażę za kilka miesięcy. Na dzień dzisiejszy chciałam podzielić się z Wami tą nowiną i zaprosić do śledzenia bloga, gdyż zamierzam dzielić się z Wami zdobytą wiedzą i umiejętnościami. Ja już na pierwszym spotkaniu zdałam sobie sprawę, jak niewiele wiem, mimo iż uważałam siebie za zdolną amatorkę kucharzenia,jak wielka różnica jest pomiędzy profesjonalistą i amatorem, jak wiele przede mną nauki i zdobywania doświadczenia. Mam nadzieję,że uda mi się Wam to wszystko przekazać, więc kto ciekawy zapraszam :) Pozdrawiam serdecznie.
Marzena Ryba

Nessun commento:

Posta un commento